“Kada sam se danas vratio sa posla docekalo me iznenadjenje” – Ispovesti
Ispovesti

“Kada sam se danas vratio sa posla docekalo me iznenadjenje”

‘Kada sam se danas vratio sa posla iznenadio sam se jer me moja žena nije dočekala.

Bilo mi je čudno jer me uvijek dočeka sa kafom i spremnim ručkom. Pomislio sam da je kod komšinice i otišao u kupatilo da se istuširam. Rekoh u to će i ona da se vrati. Kada sam završio tuširanje i izašao nje i dalje nije bilo.

Baš sam se uspaničio, iskreno i naljutio. Ulazim u kuhinju i vidim cjeduljicu sa porukom “Otišla sam gdje mi je ljepše, gdje ću biti voljena, sretna i ispunjena žena…Ne pokušavaj da me vratiš!”

Tada već bijesan uzimam telefon, zovem je da mi objasni, kad telefon zvoni u spavaćoj sobi.

Otvaram vrata, a ona nasmijana u izazovnom donjem rublju leži i kaže MOŽEŠ LI DA ME UČINIŠ VOLJENOM, SRETNOM I ISPUNJENOM ŽENOM…

Da skratim, ostao sam i bez kafe i bez ručka i bez večere. Ne znam kako ću sutra na posao, ali znam da mi je bilo lijepo kao nikada prije. Tanka je granica od tuge do sreće..”

BONUS ISPOVEST:

Nije mogla odmah celog primiti, već se u nekoliko navrata podizala i spuštala dok se napokon nije do kraja smestila na njemu uz uzdah uživanja!

Obožavam ovo rano ljeto, kad plaže još nisu ispunjene cikom i bukom turista, kako stranih, tako i naših. Ova mir i tišina uz lagani šum mora su bili pravi melem za moje uši. Inače živim na našem največem otoku i bavim se iznajmljivanjem apartmana, a preko zime ribarim i imam svoju radionu za popravak motora, kako onih na dva kotača, tako i onih vanbrodskih. To bi znao raditi i leti, ako bi baš trebalo, ali sam većinom preko ljeta nekako ‘odmarao’.

Tako je bilo i sada. Došao sam u jednu uvalu koja mi je nekako postala omiljena. Bila je kamena i malo skrivena sa mora, pa se čovek mogao u ovakve dane nesmetano i go kupati. Imala je kao neke pregrade ili odjeljke, pa je moglo biti više ljudi a da se uopće ne vide na plaži.

Otišao sam u najdalju, kao i obično, skinuo se skroz i otišao u more. Pasalo mi je kupanje i plivanje, a nakon nekih pola sata u vodi sam napokon izašao i onako mokar se izvalio na ručnik. Sunce još nije bilo jako, a kako sam sinoć bio sa ekipom malo duže vani tako sam sada zaspao. Probudio me neki zvuk o kamenju, te sam shvatio da je netko došao na plažicu do moje.

Nije se čuo razgovor, pa sam zaključio da je ta osoba sama. Čuo sam kako hoda po kamenju i polako se ustao, taman da vidim kako u more ulazi potpuno gola prekrasna žena duge kovrčave crvene kose i zamamnog tijela. Gledao sam iz prikrajka dok nije zaplivala, a kad sam vidio da neće daleko počeo sam se praviti da sam se tek probudio i krenuo u more.

Kurčina mi se klatila kao klatno zvona između nogu, a zbog veličine moje alatke su me frendovi zajebavali da bi mogao živjeti samo od galebarenja sa strankinjama. Nisam se uopće sramio svoja 24 centimetra, koja su malo teže ustajala u zadnje vrijeme, nekako uz manji poticaj.

Valjda je i to što sam na pragu četrdesete imalo utjecaj na gravitaciju. Polako sam došao do kraja plaže namjerno puštajući da me primjeti. Vidio sam kako se trgla u vodi, ali nije odmakla pogled sa mene. Mahnuo sam joj i ušetao u vodu koja mi se sad činila puno hladnija nego jutros.

I dalje me gledala i učinilo mi se da sam vidio smiješak na njenom licu. Bacio sam se i zaronio, te ispod vode ugledao njeno telo kako stoji na jednom kamenu desno od mene, a onda sam izronio nekih pet metara od nje. Kad sam uhvatio zrak pozdravio sam ju na našem, a ona meni odvratila na francuskom.

ČITAJ DALJE NA SLEDEĆOJ STRANICI >>>>

1 2 3Next page

Back to top button
error: Content is protected !!

Adblock Detected

Molimo vas da isključite Adbloker kako bi mogli uči na sajt